zondag 17 april 2011

Blog onderhouden :s

Oh la la, wat heb ik het onderschat, het bijhouden van een blog.
Elke keer denk ik weer, oei, ja, ik moet er dit op zetten of dat en dan heb ik geen tijd en lukt het me niet.
Ik wil er wel veel op zetten maar het lukt niet altijd.
Misschien dat ik het gewoon wat eenvoudiger ga houden en dat ik hier dan wat meer kan posten.
Op dit moment lijkt het wel of ik tegen mezelf praat, ik heb nog geen volgers dus ik vind het wel grappig maar ook een beetje gestoord haha.
Ach ja, ik hoop dat ik nu wat meer tijd vind om wat kaartjes te posten :)

Oh my, i have underestimated the whole keeping-your-blog-up-to-date thing.
I want to post a lot of things but I don't always find the time so it simply doesn't get done.
From now on I think I will keep it a bit simpler in the hopes to be able to post more things.
It seems as if I'm talking to myself because I don't have any followers yet and it is a bit funny but also a bit mental haha.
Oh well, I hope I can find the time to post more often now :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten