woensdag 27 april 2011

Tri-shutter kaart

Dit kaartje had eerst het "get well soon" kaartje moeten worden, maar ik was er niet helemaal tevreden over.
Nu nog steeds niet maar ik weet niet meer wat er mee te doen.
Voorlopig zet ik het dan toch maar online, er zal niet meteen wat aan veranderen tenzij ik plots een inspirationele ingeving krijg ;)

This card was meant as the original "get well soon" card but I wasn't satisfied with it.
I'm still not happy about it but I don't know what else to do with it.
I'm putting it online anyway because not much is going to change unless I'll get an inspirational breakthrough ;)






Ik weet dat de kaart normaal anders gevouwen wordt maar het is mijn eerste tri-shutter kaart en ik had ze zo al gevouwen eer ik zag dat het anders werd gedaan, nu was het te laat maar ik zal het de volgende keer op de juiste manier proberen te krijgen ^^

Normally the tri-shutter card is folded differently but it's my first one and I haven't folded it the right way, shame on me, but it was too late, next time I'll try to get it correct ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten