dinsdag 17 mei 2011

Allerlei technieken, stijlen / different techniques, styles

Omdat ik niet aan het fotograferen geraak (heb er een hekel aan om kaarten te fotograferen omdat het nooit goed lukt ^^) post ik nu maar wat oudere kaartjes waarvan ik toch al had besloten ze hier te zetten.
Ik heb me voorgenomen om een 'photobooth' te maken met een kartonnen doos (staat al klaar) om dan altijd de juiste plaats en het juiste licht ter beschikking te hebben.  Misschien dat mijn foto's dan beter lukken en ik er niet 100 moet trekken omdat ze te donker, te licht, te wazig,... zijn lol :)

I hate taking pictures of my cards because they never turn out the way they should.  Always too dark, too much light exposure or too blurry lol :)  That's why I've decided to make a 'photobooth' one of these days.  The box is already waiting for me, I just need to find the time to do it. But since I don't have one yet, I'm posting some of my older cards here. Cards I already intended to post.

Emboss resist

3d pyramide

1 van mijn allereerste kaarten, zoveel dat ik er nu aan zou veranderen ^^

Haast en spoed is zelden goed maar toch vind ik ze wel wat hebben :)

Geborduurde rand met 3d plaatje

Embossing folder - Het embossing gedeelte bewerkt met inkt en met glitter, voor kerst verschillende kleuren gebruikt.

Gewoon omdat ik hem leuk vind :)

Deze vind ik ook simpel maar leuk, ingekleurd en accentjes met stickles.

Superroze kaart voor de verjaardag van het dochtertje van mijn broer :)

Binnenkant van een doosje dat ik gemaakt heb voor mijn zus, foto's van de buitenkant zijn helaas niet goed gelukt, ik moest me behelpen met de gsm want ik was natuurlijk weer eens vergeten om foto's te trekken :s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten