maandag 9 mei 2011

Zelfgemaakte bloemetjes

Hoi hoi,

Het is weer even geleden dat ik op mijn blog ben geweest, heb een heel drukke tijd achter de rug maar hier dus nog eens een berichtje :)

Deze bloemetjes heb ik allemaal zelf gemaakt.




Als ik zin heb om bezig te zijn met iets en niet echt veel zin heb om een kaart te maken of de mogelijkheid er niet is, dan houd ik me wel graag bezig met dit.
Het voordeel hiervan, ik kan ermee bezig zijn wanneer ik wil en ik kan ze gebruiken voor mijn kaartjes :)





Deze zijn allemaal gemaakt met hetzelfde ponsje.

Deze zijn gemaakt met crêpe papier, 2 maten rondjes uitgestanst en daarna op elkaar geplakt.Gezien op youtube maar weet jammer genoeg niet meer bij wie :(

Deze zijn gemaakt uit servetten, rondjes gestanst, gekreukt en een brad erdoor

Deze zijn ook gemaakt met servetten, heel simpel maar wel heel schattig op een kaart.

Deze zijn gemaakt door rondjes uit te stansen uit satijn, een brad erdoor en dan verhitten met een heatgun, wel oppassen dat ze niet verbranden.

Vooral de roosjes zijn zo enorm mooi op kaarten, als ik wat tijd heb kan ik een foto nemen van een kaart die ik pas gemaakt heb en waar ik de roosjes en de platte bloemetjes (madeliefjes?) heb op gebruikt.

1 opmerking:

  1. Hoi Nathje!!!

    Eindelijk heb ik door hoe het werkt!!! Ja, je kent mij, ik en die moderne techniek hé.

    Heel leuk die bloemen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen